Gepost: 12-02-2008 21:35
Lid sinds: 11-06-2007
57180 bijdragen
Wagen Komt Binnen Voor Keuring
We Laten Hem Goed Warmlopen Waarbij We Co Van 0.6 Meten En Lamda 1055
Verhoogd Toerental Van Ong 2000 Toern Co 1 En Lamda Schommeld Tusen 1025 En 1055
Volgens Belgische Normen Mag Hij 0.5 Co En 1030 Lamda Hebben Dus Net Iets Te Hoog
Dan Maar Een Vlotte Rit Van Enkele Kms Teneinde Zeker Te Zijn Dat De Kat Goed Warm Is
Terug Blijkt Hij Plots 9.99 Co Te Hebben
De Motor Loopt Ook Niet Deftig Meer Maar Blijft Wel Draaien
Geen Verbetering Bij Verhoogd Toerental ,
Lamda Geeeft Aan De Zwarte Draad ,losgekoppeld Gemeten, Met Analoge Meter,
, Konstand 12 V Negatief
Normaal Zou Deze Toch Zeer Vlot Moeten Fluktueren Maar Dat Doet Ze Niet
Volgens Mij Regeld Het Sijsteem Naar Lean Als Ze Niet Goed Werkt
Loskoppelen Helpt Ook Niet, Geen Noemenswaardige Verandering
Wat Mij Wel Opviel Is Dat De Temperatuurmeter Op Het Daschboard Niet Altijd Werkt,is Dit Gekoppeld
Indien Er 1 Injector Zou Lekken Liep Hij Meer Op 3 Cilinders Maar Dat Is Niet Het Geval
Temperatuurkontakt Op Waterslang Lostrekken Geeft Kortstondig Verbetering Maar Loop Daarnaa Toch Weer Naar 8 A 9 %
Iemand Raad?
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken