Gepost: 24-10-2006 20:32
Lid sinds: 11-06-2007
57180 bijdragen
Deze motor had een verbrande uitlaatklep, is vervangen, krijgt op benzine en gas geen brandstof vlg ons, compressie goed, nieuwe bougies, kabels goed, krijgt ook vonk,injektorbedrading naar Ecu gecontr, blijft na steeds wissen foutcode 201 lambda geven,code 4 injektor 4 en code 31 injektor 3,dit is waarschijnlijk ook de oorzaak geweest van de verbrande klep, omdat cil 4 geen goede verbranding had;lamdasonde pendelt goed, maar af en toe op 3000 t/min wordt de CO even rijk en soms loopt de motor redelijk, zet je hem even af dan loopt hij weer slecht, injektoren meten evenveel weerstand ong 17 Ohm;worden de injektoren gestuurd door een Ecu op benzine en/of heeft de speciale gascomputer van BMW die bij de radiator zit ook gezamenlijke invloed op het injektiegebeuren; de gasinjektoren zitten onder het inlaatspruitstuk.Gasinstallatie orgin BMW, auto heeft automaat en loopt nauwelijks 110 km/h en trekt slecht.Wie kan er helpen bv dank
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken