Gepost: 11-05-2015 13:51
Lid sinds: 03-06-2010
88 bijdragen
Beste,
hebben hier een bmw 535i staan waar de cilinderkop is gedemonteerd en gemonteerd.
Nu is deze wagen van duitsland gekomen met een KLR- systeem ingebouwd.
Dit om van euro 1 naar 2 te gaan.
Nu staat deze wagen op ralenti toch wel wat te dodderen, rijden is perfect.
Ook bij het starten toch wel wat zwarte rook.Dus te rijk me dunkt.
Nu denk ik dat het aan de KLR ligt, ik begin ook wel al wat te twijfelen aan hoe het juist ingebouwd heeft gezeten. Ook is dit systeem me niet perfect duidelijk. ik veronderstel dat het aan mijn vacuum 'valse' lucht toevoegd om zo de vacuumpot die mijn raildruk controleerd lagere brandstofdruk te geven.en dan zo euro2 te worden?
Is er iemand die dit systeem kent en mogelijk de correcte handleiding ervan heeft? Ook hoe origineel deze regeling gebeurd, vind er zeer weinig over terug.
http://www.ebay.de/itm/Twin-Tec-TwinTec-KLR-Kaltlaufregler-Euro2-Euro-2-BMW-E34-535i-155-kW-Automatik-/400270779544
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken