Gepost: 05-07-2004 19:22
Lid sinds: 11-06-2007
57180 bijdragen
Goedenavond, we hebben een 92er 525 tds touring staan, de klant heeft ons verteld dat zijn dieselpomp vastgelopen was en dat daarom de ketting was doorgeslagen en er een aantal kapotte kleppen in zaten. de klant had de auto zelf gedemonteerd, de kop laten afpersen en vlakken en de kapotte kleppen laten vervangen, ook had de klant een tweedehands dieselpomp met precies hetzelfde nummer als de kapotte aangeschaft, deze pomp is overigens ook getest. wij hebbeb de kop teruggezet, twee nieuwe distributiekettingen gemonteerd, bij de dealer al het speciale gereedschap geleend om alles op tijd te zetten. toen het op starten aankwam bleek de opvoerpomp in de tank niet te werken en de startmotor stukgestart te zijn, pomp in tank vervangen en startmotor laten reviseren, nu is het zo dat als je de auto start, je de diesel van het filter naar de pomp ziet lopen, er komt echter uit de leidingen bij de verstuivers geen druppel diesel, ik durf ook niet te lang door te starten want na twee keer proberen is de startmotor loeiheet, de auto is uitgelezen en er komen geen foutmeldingen(behalve airbagstoring) boven water, wie weet raad?
gr marco
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken