Temperatuur regeling van slag

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
BMW
Merk
BMW
Model
5-serie
Type
E39
Uitvoering
-
Bouwjaar
1997
Reacties
6
Bekeken
3221
Gepost: 25-11-2004 21:06
Professional

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007
57180 bijdragen
5-serie met benzine motor heeft automatische temperatuurregeling met airco.Klant klaagt over veel condensvorming bij gebruik airco.Daar komt nu de klacht bij dat zijn kachel na een paar kilometer rijden kouder wordt, maar zijn temperatuur-instelling van bv 20 graden blijft wel op die 20 graden ingesteld.Het is dus alsof de sensor die de temperatuur meet niet goed meet.Alsof dat deze voeler doorgeeft dat de temperatuur te hoog is en deze dan wordt verlaagd zodat het kouder wordt in de auto.De beste man woont een eindje uit de buurt en komt volgende week langs om er naar te laten kijken,en mijn vraag is dan ook of er iemand een tip kan geven of de condensvorming en het afwijken van de temperatuur tov de ingestelde temperatuur verband hebben en of het inderdaad voor komt dat een temp.voeler dit veroorzaakt?
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.

Neem een abonnement Inloggen