Gepost: 26-05-2017 22:37
MScholten
Autotechnicus
Universeel
Lid sinds: 23-10-2014
58 bijdragen
Spontaan mee begonnen, op 3 cilinders lopen, 1e keer zei uitlezen inspuitventiel cilinder 3, die met 2 gewisseld, maar probleem niet opgelost, weer zelfde symptoom, alleen nu inspuitventiel cilinder 4, aangezien de auto toch grote beurt moest bougies enz vervangen, geen verbetering, (in ieder geval niet tov de storing) galerij met injectoren gedemonteerd, en injectoren met remreiniger en lucht beetje schoon gemaakt, toen ik druk op de galerij zette begon injector 4 te nevelen, leek me niet goed aangezien die geen aansturing kon krijgen op de werk bank ?? Dus maar besloten nr 4 te vernieuwen, maar helaas, na 2km weer storing. De storing komt en gaat. Op het moment dat de auto op 3 cilinders loopt zie ik op de test kast dat regel aan/uit verhouding brandstofventiel, en brandstof verdamp regeneratiesysteem op het moment dat de storing komt gaat regeneratie systeem inactief, en regel aan/uit naar 0% ineens houd de storing op, en meteen re-gen sys actief, en regel aan/uit 34%. In de gedetailleerde foutcode uitleg staat ook koelmiddel temp -26, maar als ik dan de koelmiddel temp op de testkast in de gaten houd tot er storing optreed blijft deze netjes 90 a 93 graden, zie geen verspringing naar -**.
Uitgelezen met
Bosch ESI teonic
Foutcodes
P0204 en P16E3
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken