Gepost: 31-07-2018 22:16
sluis
technisch specialist bedrijfsautos
gebo tours
Anders/Overig
Lid sinds: 09-02-2016
11 bijdragen
de airco slaat netjes aan, de lage druk blijft hangen op ongeveer 2.5 bar bij stationair draaiende motor. bij lichte verhoging van het toerental gaat hij netjes naar 2 bar.
De hoge druk loopt echt op naar de 25 bar , de naald van de manometer zet blijft trillen, bij verhoging van het toerental gaat de druk naar 30 bar en slaat het systeem uit.
de ventilator slaat ook netjes aan en schakelt bij ongeveer 25 bar netjes naar de 2e stand.
de radiateur is ook gereinigd en is netjes dicht.
de filterdroger is ook al vervangen. De filterdroger die NA het expansie ventiel zit wordt heel koud.
het systeem is netjes gevacumeerd.
systeem gevuld met 700 gram r134a. daar na 200 gram verwijdert.
storing werd iets beter maar onder het rijden is het in en uitschakelen nog steeds goed merkbaar in het rijgedrag.( lees elke 100 meter)
de ecu heeft geen foutcodes.
wie heeft er een idee waarom de hoge druk zo hard oploopt.
Gemeten
lage druk 2,5 tot 2 bar
20 tot 30 bar
Uitgelezen met
auto com
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken