Gepost: 06-01-2015 21:26
technicus
Diagnosetechnicus
Dealer
Lid sinds: 24-01-2013
9815 bijdragen
Hallo monteurs,
Kheb deze Ka staan met een brandend Mil,na elke start komt de dtc terrug,ik dacht dat de ECU de boosdoener was opgestuurd maar AC Tronics kon geen afwijking vinden,bij uitgeschakelde benz.pomp komt hij direct,bij los genomen dis-bobine komt hij niet,alle bedrading belast gemeten/ckp/ en primaire bobine aansturing/ecu massa om de kabelboom geleid ivm inductie,ckp/bedrading door gemeten en met scope beoordeeld,alle 4massa ingangen op de ecu gecontroleerd met millie amperetang [omgezet naar spanning in Mv met scope] om zeker te weten of de massacontacten/ecu pinnen in orde waren, uiteindelijk een gebruikte ECU gemonteerd maar geen oplossing, de dynamo nog uitgeschakeld ivm inductie,extra motor massa. sec.onsteking is 100% enz enz.
aanbevolen werd om kabelboom te vervangen,dit is een dure ingreep en is het probleem dan opgelost? dit moet toch verklaarbaar zijn
nog iemand een gouden tip. ps.hier is nog een topic van maar niet mijn oplossing.
bvd.
Gemeten
volgens mij alles zie boven staande.
Uitgelezen met
IDS
Foutcodes
P0335
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.
Neem een abonnement Inloggen