5de injector/verdamper

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
Ford
Merk
Ford
Model
S-MAX
Type
S-Max
Uitvoering
-
Bouwjaar
2010
Brandstof
Diesel
Reacties
9
Bekeken
710
Gepost: 15-02-2022 09:11
Professional

Dirk01

Lid sinds: 22-02-2012
294 bijdragen

Na de drukverschilsensor te hebben vervangen (gaf 40mbar bij stationair) en na een mislukte statische regeneratie (door te lage maximumtemperaturen  van 450° en 520° bij respectievelijk de 1ste en de 2de temp sensor komt de foutcode P244C (uitlaatgastemp tijdens regeneratie te laag) terug.

Nu denk ik wel aan de brandstofverdamper maar wil ik graag horen van specialisten of het normaal is dat na het reinigen van de vernevelaar de diesel er mooi komt uitgelekt (dat er dus zeker niets is verstopt). Of mankeert er toch wat aan het pompje? 

Uitgelezen met

Bosch KTS

Foutcodes

P246C P2463 P246B

Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.

Neem een abonnement Inloggen