Gepost: 29-03-2017 18:17
Lid sinds: 11-10-2016
16 bijdragen
Hallo allemaal.
We hebben hier een probleem met een h200 (motorcode D4BH).
We hebben van de motor de tuimelaar boutjes en de distributieriem vervangen, uiteraard ook kleppen gesteld.
Na alles terug geplaats te hebben was het tijd om hem te starten, maar helaas.
Motor gaat goed en snel genoeg rond, ook heeft deze voldoende compressie.
Verder zijn dr geen voedingkabels of massa's losgeweest.
Diesel komt bij de pomp maar de pomp laat het niet verder gaan naar de verstuivers(leidingen)..
Verder zijn alle zekeringen gecheckt en directe 12v op de stopzetter gezet zonder resultaat, stekkers bekeken.
Wel moet ik zeggen dat de accu helemaaal leeg was voor de 1e start, dus hebben we dr een acculader aan gezet met startfuctie(extra stroom)
Zou hier van iets stuk kunnen gaan? (ecu/pomp?)
Op remmenreiniger wil de motor gewoon lopen,(geeft dan ook toeren aan op dashbord), timing meerdere keer gecheckt, staat gewoon zoals het hoort, pomp draait ook zoals het hoort(geen gebroken as).
Kan de spie gebroken zijn, waardoor die niet optijd meer staat en zodoende de pomp niet vrij geeft?
Gemeten
Zie tekst
Uitgelezen met
Eobd (obd niet mogelijk)
Foutcodes
Geen, maar krijg geen verbinding met waarden(temp sensor enz)
Bijgewerkt door Muskov op 29-03-2017 18:19
Bijgewerkt door Muskov op 29-03-2017 22:21
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken