k waarde (roet) te hoog

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
Mercedes-Benz
Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
TYPE W210 - S210
Uitvoering
-
Bouwjaar
2000
Brandstof
Diesel
Reacties
4
Bekeken
3545
Gepost: 31-01-2010 01:33
Professional

ronaldmaljers

Lid sinds: 26-03-2009
31 bijdragen

had van de week een e320cdi met een veel te hoge roet uitstoot.

de wagen kwam binnen met een lekke turboslang een te koud blijvende thermostaat en foutcode in de luchtmassa meter,

deze vervangen maar de waarde bleef op 7K steken.

na demontage van het inlaatspruitstuk bleek deze en de inlaatpoorten bijna dichtgekoold te zijn.

het inlaatspruitstuk vervangen en de inlaatpoorten schoon gemaakt te hebben was de meting minder dan 1K.

ik kon dit niet vinden op het forum,maar hoop zo weer iemand te kunnen helpen.

Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.

Neem een abonnement Inloggen