Gepost: 07-09-2011 12:30
Lid sinds: 10-09-2008
180 bijdragen
Soms stilvallen en dan niet starten(startmotor draait wel) na ong.10 min probleemloos starten en terug goed voor een periode(3 tal weken) .Gekke is dat dat zich voordoet bij warme buitentemperatuur althans voorlopig.Wanneer ik dan bij de wagen kom tja alles terug normaal.
Gemeten
Eerst alle massa's nagekeken van ecu aan de motor en van de pomp of er geen losse connectie's waren .Heb het schema van deze wagen en also ook alle stekkers bekeken op mogelijke korrossie alles in orde.
Heb vervolgens fout lezing Tech 2 uitgevoerd zowel ECU MOTOR als IMMOBILISATOR geen defk. voorhanden .Heb weet dat die temperatuurvoelers van de multec nogal eens durven foute informatie doorsturen vervangen. BDPgever gekontroleerd op eventuele beschadiging en tijdens het starten de kabelboom in beweging brengen om toch maar kortsluitingen naar massa uit te sluiten.Heb zowat het vermoeden dat de pomp het aan t'begeven is maar moet natuurlijk het kunnen kontroleren als het zich voordoet door spanning te meten op r/bl draad van de pomp en de druk van de pomp aan inspuithuis(0,75bar)relais heb ik uiteraard reeds vervangen alhoewel bij deze type's dat niet echt veel voorkomt (paarse kleur).graag enkele suggestie's.
Uitgelezen met
tech 2
Foutcodes
geen
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.
Neem een abonnement Inloggen