Gepost: 14-11-2010 09:48
peterslot
Directeur / eigenaar
abc auto`s
Universeel
Lid sinds: 01-12-2008
3477 bijdragen
even een vraagje onder de kenners van dit probleem
gisteren peugeot 206 1400 cc binnen gehad die op 3 cilinders loopt
compressie gemeten en die blijkt goed te zijn
disbobine uitgewisseld bougie`s vervangen
helaas blijft hij op 3 cilinders lopen
zo te merken en te lezen via dit forum is dan een injector stuk
dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn
en zo te lezen is het bijna altijd degene aan de distributie zijde zit?
is het nu verstandig om ze alle 4 de injectoren te vervangen of gewoon de defecte ?
het is moeilijk te testen gezien het achter de disbobine zit en die klemmetjes het erg moeilijk om ze los te maken tijdens het lopen vd motor
is er een mogelijkheid om ze apart of per rij te testen
bijvoorbeeld demonteren en ze aan te sturen met de snap-on kast
dat kon ik namelijk wel doen
vervangen van de benzinefilter zal zeker wel moeten ???
gezien ik vandaag nog onderdelen moet bestellen bestel ik er 4 ipv 1 injector ??
kenteken en chassisnummer kan ik even niet vermelden gezien ik thuis ben de auto op de zaak staat
alvast bedankt
Gemeten
compressie
Uitgelezen met
snap-on mt2500
Foutcodes
misfire
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.
Neem een abonnement Inloggen