Gepost: 11-07-2011 16:21
Lid sinds: 23-11-2007
12 bijdragen
Goedemiddag Heren/Dames,
Wij hebben een peugeot staan die aan slaat 10 seconden loopt en daarna weer afslaat, gelijk starten loopt ie niet meer, na ongeveer 15 minuten slaat deze weer aan en begint alles opnieuw.
wij hebben gedaan:
*drukregelaar achter op de pomp vervangen
*raildruksensor vervangen
*verstuivers vervangen
*brandstofpomp laten testen (goed)
*Retour van de verstuivers getest (goed)
*witte draad van de drukregelaar -> ECU vervangen (deze had in het verleden een probleem)
*Roetfilter vervangen
*Diverse metingen uitgevoerd.
*geeft in het dashboard emissie storing
*geeft codes EOBD P0090 Fuel pressure regulator 1 control circuit, P0088 Fuel Rail/system Pressure Too High (uitgelezen met Actia)
*geeft nu 2 foutmelding uit het geheugen van de ECU op motorcode.
Brandstofdrukregelaar. Regelaar uitgeschakeld maar nog steeds actief.
Bewaking hogedruk brandstof. Hogedrukregelaar brandstof geblokkeerd.
bij stationair toerental word gemeten met scope gemiddelde brandstofdruk 405 bar. erg hoog dus
we hebben echt geen idee wat het nog kan wezen waarom de brandstofdruk op eoa manier zo hoog is.
Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
Leon.
Gemeten
bij stationair toerental word gemeten met scope gemiddelde brandstofdruk 405 bar. erg hoog dus
Uitgelezen met
ACTIA, multi-diag
Foutcodes
P0088, P0090
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.
Neem een abonnement Inloggen