Gepost: 16-07-2013 16:40
dgcarsharelbeke
bedrijfsleider
DGCARSHARELBEKE
Universeel
Lid sinds: 29-08-2012
12 bijdragen
Hallo,
voertuig dat ingevoerd is van frankrijk naar belgie had een defecte hogedrukpomp.splinters in dieselfilter en tank .
Klant heeft okaziepomp aan de man gebracht met 3 maanden garantie heb deze gemonteerd met rechtstreekse leidingen naar een propere reinige dieseltank die op de grond staat.
Heb ook nieuwe distributieriem met rollen en waterpomp geplaatst alsook nieuwe filters .
diesel opgepompt met handpomp tot aan de hd pomp dan gestart maar helaas geen druppeltje diesel uit de hd pomp en wel de retour die vol is .
Als men blijft door starten (aan 300tr/min) komt er na enige tijd een rode stop in het daschboard .
dan pas geeft men een foutcode weer in het gegeugen de p0089 wat neerkomt op drukregelaar .
Heb nieuwe originele geplaatst maar helaas geen enkel druppeltje diesel zelfs niet met de wagen te laten draaien op remreiniger .
De hogedrukpomp is een delphi en de nummers van de oudere en de nieuwe waren de zelfde
Heb ook de drukregelaar verstoken van oude pomp naar de nieuwere pomp maar helaas.
Denk dat deze pomp dat de eigenaar aan de man gebracht zijn of haar druk niet kan opbouwen door stil te liggen in de rekken en dat deze inwendig vast is komen te zitten en naar de duvel is .
Heeft er dit al een iemand meegemaakt .
mvg Geert
Gemeten
tijdens het starten 300tr/min
Uitgelezen met
TRW
Foutcodes
P0089
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken