Gepost: 23-05-2016 17:06
Lid sinds: 07-05-2012
179 bijdragen
auto met historie,naar ons toegesleept met vastgeslagen v-bak.
controle uitgevoerd v-bak kapot en distributie vergaan.
motor v-bak uitgebouwd ,revisie bak gemonteerd en cilinderkop laten repareren.
toen starten zeer slecht aan de gang roken nagelen.
timing nogmaals gecontroleerd [spie nog in orde bij nokkenas tandwiel]
wel nieuw krukastandwiel met spie gemonteerd.
nog het zelfde,injectors/verstuivers laten testen in orde.
krijg weinig brandstof op rail,brandstof hogedrukpomp laten testen deze zou defect zijn laten reviseren[brandstoftank gede/gemonteerd om tank leeg en schoon te maken]
nog zelfde probleem zeer slecht tot niet aanslaan.
raildruk waardes gecontroleerd: nominale waarde 290 bar gemeten waarde 1184 bar.
stekker van raildruk geeft hij 1825 bar aan.
deze waardes lijken mijn niet juist.
aangezien ons diesel revisie bedrijf nu een week dicht is weet toevallig iemand hier een antwoord op?
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.
Neem een abonnement Inloggen