draadeinden breken af van de brandstofpomp

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
Renault
Merk
Renault
Model
Master
Type
Master I
Uitvoering
-
Bouwjaar
1999/6
Brandstof
Diesel
Reacties
14
Bekeken
2755
Gepost: 17-09-2015 15:48
Professional

tim89

Lid sinds: 23-07-2013
33 bijdragen

Wij heb een paar maand geleden een renault master 2.8 dti binnen gekregen met olie lekkage, bleek 2 van de 3 draadeinden afgebroken te zijn waarmee de brandstofpomp aan de motor vast zit.

 

3 nieuwe draadeinden bij de dealer gehaald en gemonteerd. Heb toen gedacht hoe het mogelijk was dat die draadeinden losgekomen waren en/of afgebroken.Ik kan niet zien dat er een brandstofpomp steun op heeft gezeten of die erop hoord. Dus 3 draad einden houden de brandstofpomp op plek.

 

Nu zijn er weer 2 draad einden afgebroken met olielekkage ter gevolg. 

 

Weet iemand of er een steun op de brandstofpomp hoord te zitten zodat de brandstofpomp niet alleen aan de 3 draadeindjes hangt  of kan er ook iets mis zijn met de tandwielaandrijving naar de brandstofpomp.

 

Iemand hier ervaring mee of kennis er van heeft ?

Iveco 2.8 tdi motor   84KW

Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.

Neem een abonnement Inloggen