Gepost: 05-04-2011 12:42
Lid sinds: 10-06-2008
28 bijdragen
Betreft hier een Master LDT (ook wel Master Pro genoemd) met achterwielaandrijving en 3.0 dCi motor (ZD3).
Ik ben op de hoogte van de normale procedure (ook de procedures die reeds aangegeven werden op dit forum). Echter met deze wil het maar niet lukken.
Reeds geprobeerd: accu aan- afkoppelen, meer dan 10 km gereden tussen 2 pogingen, configuratie instrumentenpaneel gewijzigd, enz.
Allemaal zonder resultaat. De Renault-techline blijft maar hameren op de procedure met tussentijdse proefritten, ook zonder resultaat.
Mijn laatste hoop was AC-Tronics. Ik heb ze gebeld om te vragen of ze dit konden oplossen en eventueel gewoon de service-interval indicator uitschakelen, maar blijkbaar hebben ze daar geen ervaring mee, en ze zagen het niet zitten om eraan te beginnen.
Andere mogelijkheid is het vervangen van het instrumentenpaneel, met alle problemen vandien: kilometerstand weer op nul, onnodige kosten, enz.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er misschien andere bedrijven die de service-interval indicator uit het instrumentenpaneel kunnen halen?
Graag jullie advies.
Dank bij voorbaat.
Uitgelezen met
Renault CLIP
Foutcodes
geen
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.
Neem een abonnement Inloggen