Gepost: 14-01-2016 12:28
Lid sinds: 23-07-2013
33 bijdragen
Hoi
Ik ben met een seat arosa bezig die stationair normaal draait maar zodra je gas geeft dan begint hij onregelmatig te lopen en veel roken.
Mogelijke oorzaken:
- Bij AHU: krusasbout/poelie (centrale bout eruit gelopen)
- Zekering(en) maken slecht contact of zijn defect
- Brandstoftoevoer is niet in orde
- tank is leeggereden
- lucht in het brandstofsysteem
- brandstoffilter verstopt
- Inspuitbegin (pomptiming) verkeerd
- is er recent een nieuwe distributieriem gemonteerd?
- Injectie Pomp geblokkeerd of vuil
- Ventil voor het inspuitbegin (N108)
- controle verschil
- defect
- bedrading en/of aansluitingen van/naar (N108)
- Sensor Verstuivernaaldslag (Geber für Nadelhub / Needle Lift Sensor) (G80) is defect
Geen lucht in brandstof systeem.
Pomptiming is binnen de marge
Hoe kan ik de inspuitbegin (N108) controleren? En de wat is de weerstand van de naaldliftsensor?
Als iemand nog suggesties heeft laat maar horen
Alvast bedankt
Uitgelezen met
Vag com
Foutcodes
00550 en 00626
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken