Lekstroom controle unit kabel

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
Seat
Merk
Seat
Model
Leon
Type
Leon
Uitvoering
1.4 TSI Sport
Bouwjaar
2010
Brandstof
Benzine
Reacties
8
Bekeken
406
Gepost: 29-03-2022 21:13
Professional

pepetug


Universeel

Lid sinds: 13-12-2012
42 bijdragen

Beste, Auto komt binnen met verschillende storingen bij uitlezen. Meeste zijn spanningsgerelateerd. Accuspanning op het moment dat de klant ruim 20 km gereden heeft is 12,7 V. vond dat wat aan delage kant, dus accu en dynamo getest. Accu test vertelde mij dat ik de accu moest laden en opnieuw testen. Dynamo getest en deze gaf netjes 14,4 Volt. Ik meet in absolute rust een lekstroom van 0,2 A. Na trekken van zekering F3 in de kast in motorruimte is deze lekstroom verdwenen.Dit betekent volgens het instructieboekje dat dit de zekering is van de controle unit kabel. Meest voorkomende code is 0010. Iemand al eerder meegemaakt? 

Gemeten met  DHC BT2000EV, Ferve F-814

Uitgelezen met

VCDS

AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn. Klik hier om in te loggen of maak een account aan. Meer uitleg vind je op deze pagina.