Hydraulisch druklager steeds kapot

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
Suzuki
Merk
Suzuki
Model
Grand Vitara
Type
TYPE JB
Uitvoering
-
Bouwjaar
2010
Brandstof
Benzine
Reacties
11
Bekeken
6841
Gepost: 13-06-2014 05:14
Professional

2TrusT

Directeur
2TrusT
Universeel

Lid sinds: 30-09-2013
129 bijdragen

De auto is naar de lokale dealer geweest voor het vervangen van de koppelingsset (muv druklager) Na ongeveer een week had de klant een lekkend druklager. Ik heb de bak eraf gehaald en de onderdelen waren inderdaad vervangen. Het druklager vervangen. Direct na montage begon het weer te lekken. Bij de koppeling was te voelen dat het harder werd om in te trappen. Weer een nieuw druklager, nieuw hoofdcilinder, nieuwe koppelingsset geplaatst. Zelfde probleem, weer het druklager lek. Het gaat in eerste instantie goed, de auto koppelt en ontkoppeld prima, daarna wordt het koppelingspedaal wat harder om in te trappen en druklager kapot. Hoop dat iemand mij een idee kan geven waar ik verder nog naar kan kijken 

Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.

Neem een abonnement Inloggen