Gepost: 23-08-2012 16:05
Lid sinds: 22-08-2012
9 bijdragen
Goedmiddag,
Wij zitten hier met het volgende probleem, via de anwb is er een passat bij ons binnegebracht welke in italie stil was gevallen,
in italie heeft er ook een garage naar gekeken maar zij konden er niet uit komen. Wat zij daar gedaan hebben weten wij helaas niet.
Dus is de auto naar nederland getransporteerd, de diagnose was dat de hoge drukpomp kapotgelopen was. Nu is de hoge drukpomp vernieuwd alsmede de verstuivers, raildruksensor, raildrukregelaar, opvoerpomp in de tank de brandstofdrukregelaar op de pomp, distributieriem rollen en wp (afgepend gemonteerd) verstuivers zijn ook ingeleerd.
verder is voor het starten het hele systeem uit elkaar geweest en vijlsel vrij gemaakt. Na de montage van de diverse delen het systeem dmv de testkast ontlucht en gestart, nu slaat de auto aan en blijft circa 2 seconden lopen daarna slaat hij af ( hij loopt dan mooi zonder bijgeluiden)
Verder is de hele motor storingvrij en ook in de startonderbreking zitten geen storingen. volgens de parameters geeft de sleutel de immo vrij en is de sleutel herkend en starten toegestaan.
Heeft iemand een idee wat dit kan kan zijn? kan de bransdstofpomp 180' verkeerd staan? wat mij onlogisch lijkt bij common rail.
alvast bedankt!
Gemeten
Raildruk direct na starten 300 bar, na het afslaan loopt deze langzaam terug.
Uitgelezen met
hella gutman mega macs 55
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken