Gepost: 20-08-2013 12:19
Lid sinds: 08-09-2010
264 bijdragen
heren,enige tijd geleden een service beurt gedaan .
enkeledagen daarna gaat het service lampje branden.
getracht deze met verschillende apparaten en handmatig te doven wat niet lukte.
ook uitlezen met verschillende merken gaf geen foutcode aan mmar toch het lampje brande.
overgens niet het mms lampje maar de tekst service en een uitroepteken
vervolgens naar de daeler geweest en die wist het ook niet.
klant vervolgens naar de daeler verwezen die toen melde te veel olie bij gevuld.moet hersteld en geriset worden ?
de rekening hebben wij betaald.
vervolgens heeft klant bij ons enige tijd later het oliepeil laten controleren waarbij wij netjes de olie op peil gebracht hadden.
nu meld klant zich met het zelfde probleem waarbij wij eerst het peil controleerden.
dat blijkt bij op max te staan.
vervolgens een vraag naar autotools gemaild want volgen de factuur van de daeler moet hij met de vadis bijgevuld worden.
antwoord van autotools het is vreemd maar hij moet gevuld worden tot 3/4 max.
dat is toch vreemd ,in het boekje staat hier niets over,wat als de klant nu zelf bij vuld,zelde probleem natuurlijk.
wat weten jullie hier over.
wat deugd er niet de peilstok het boekje de carterpan.?
peilstok zit er natuurlijk van nieues af aan in.
gezien het antwoord autotools is het bekend maar bij wie
en waarom maakt men dit zo?
ben benieuwd.
j schouten
Uitgelezen met
snap on
Foutcodes
geen
Deze oplossing is verrijkt voor AMT Reparatiewijzer en alleen toegankelijk voor actieve forumleden en/of abonnees van AMT Reparatiewijzer. Direct toegang krijgen tot ruim 15.000 oplossingen? Neem een abonnement voor slechts € 19,00 (excl. btw) per maand.
Neem een abonnement Inloggen