Gepost: 11-08-2017 08:36
Andeweg
Autobedrijf Andeweg
Universeel
Lid sinds: 26-01-2016
44 bijdragen
Wij hebben hier een V70 staan met als storing dat deze motor af en toe wat inhoud en een brandend MML heeft.
Auto heeft altijd netjes onderhoud gehad en bij een vorige onderhoudsbeurt was deze storingsvrij
Auto uitgelezen, nu met een behoorlijke rits aan storingen;
18B0 Wervelactuator, regeling,afwijking, fout
210F Brandstofsysteem. Signaal buiten toegestaan bereik
4490 EGR -positiesensor:signaal te hoog
28E0 Verwarmde zuurstofcensor (HO2S). Signaal, fout
26B0 Verstuiver, voedingsfase, cilinder 5, signaal, fout.
2B00 Uitlaattemperatuur. Signaal, fout.
135F Luchtmassastroom (MAF0, Sensor, Signaal, fout.
26A0 Verstuiver, voedingsfase, cilinder 4, signaal, fout.
2810 Verwarmde zuurstofsensor (HO2S) Signaal, fout.
Dat er misschien ergens een LMM, EGR, verstuiver of Uitlaatgassensor defect is geloof ik, maar zo alles in 1 keer....
Ik begin al aan een kabelboom te denken of zo?! Of is er iets dat deze storingen in 1 keer kan veroorzaken?
Fouten gewist gehad en binnen 50 kilometer alle storingen weer terug.
Iemand een tip waar te beginnen?
Gemeten
Optische controle uitgevoerd
Uitgelezen met
Snap-on modus ultra
Foutcodes
18B0, 210F, 4490, 28E0, 26B0, 2B00, 135F, 26A0, 2810
AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn.
Inloggen Account aanmaken